Specjalista/ka ds komunikacji i marketingu
Zadania:
• współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Muzeum Narodowego w Gdańsku;
• pisanie, redagowanie tekstów na potrzeby Muzeum;
• współprowadzenie stron internetowych i social mediów instytucji;
• przygotowywanie pism i dokumentów dotyczących pracy działu;
• współpraca z mediami, w tym mediami zagranicznymi oraz tworzenie informacji prasowych;
• praca nad rozwojem publiczności muzeum w ramach prowadzonych przez instytucję projektów;
• prowadzenie działań marketingowych na rzecz instytucji i współpraca z jej partnerami;
• prowadzenie działań związanych z tzw. visual merchandisingiem instytucji;
• aktywny udział w realizacji procedur z zakresu zamówień publicznych w ramach realizowanych zadań oraz wykorzystania pozyskanych środków finansowych;
• zastępowanie pracowniczek/pracowników działu w czasie ich nieobecności;
• wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i dyrekcji w zakresie pracy działu i realizacji projektów;
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe, preferowane studia o profilu humanistycznym;
• umiejętność sprawnego pisania tekstów specjalistycznych, reklamowych, notatek prasowych;
• znajomość pakietu graficznego Adobe Indesign i Photoshop
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• mile widziana wiedza merytoryczna w zakresie historii sztuki i kultury współczesnej;
• umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku;
• obsługa komputera (MS Office, Internet);
• kreatywność, umiejętność tworzenia ciekawych treści na potrzeby social mediów instytucji;
• umiejętność obsługi i redagowania stron internetowych w środowisku CMS
• bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
• umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• elastyczność w podejściu do zadań;
• gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
Oferujemy:
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w instytucji kultury i sztuki,
• współpracę z ambitnym zespołem profesjonalistek/profesjonalistów w instytucji muzealnej
• dodatek stażowy,
• pakiet świadczeń socjalnych,
• dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport),
• atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie i opieki medycznej
Wymagane dokumenty:
• CV,
• kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Muzeum Narodowe w Gdańsku
ul. Toruńska 1
80-822 Gdańsk
z dopiskiem: „Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i marketingu”
w terminie do dnia 11 listopada 2024 r. Decyduje data wpływu oferty do Muzeum. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres rekrutacje@mng.gda.pl .
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
Postępowanie kwalifikacyjne może być unieważnione przez Dyrektora Muzeum Narodowego w Gdańsku na każdym etapie bez podania przyczyny.
Informujemy, że złożonych w trakcie rekrutacji dokumentów nie zwracamy, a po upływie 30 dni od jej zakończenia ulegają one protokolarnemu zniszczeniu.
Miejsce: | ul. Toruńska 1 , Gdańsk, |
---|---|
Nazwa firmy: | Muzeum Narodowe w Gdańsku |
Nazwa stanowiska: | Specjalista/ka ds. komunikacji i marketingu |
Rodzaj pracy: | Umysłowa / Specjaliści |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 518065
Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: